DİLEK TAHTASI



BİR DİLEK TUT YA DA TUTMA...  BİR SORU SOR YA DA SORMA... 

YİNE DEEE; (SAĞDAN-SOLA, YUKARIDAN AŞAĞIYA) BAK BAKALIM DİLEK TAHTASI SENİN İÇİN NE DİYOR!

HAYDİ TIKLA...

30 Ocak 2012 Pazartesi

LUT GÖLÜ TUZU İLE MASAJ





Merhaba Sevgili Dostlar,
hatırlarsanız eski yıl sona ererken; yeni yılda yeni başlangıçlar yapalım dileğinde bulunmuştum.


Ben kendi adıma ilk adımı atmış bulunuyorum. Aslında bu benim değil, tamamen annemin bir başarısı olsa da, olay benim etrafımda döndüğünden bunu bir başarı sayıyorum!


Son zamanlarda halimi ve tabii ki beni de hiç beğenmeyen annem, olaya el koyarak beni bir masaj salonuna sürükledi. Kocaman bir kadının, kendisinden daha da kocaman bir başka kadın tarafından bir yerlere sürüklenmesi biraz düşündürücü de olsa, kabul ediyorum ki; böyle bir müdaheleye feci bir şekilde ihtiyacım vardı.


Yarım saat kadar süren operasyon esnasında, aromatik yağlar ve Lut Gölü Tuzu ile baştan aşağı masaja maruz kaldım! İri tuz taneleri kol ve bacaklarımda ovalanırken, giderek kendimden uzaklaştığımı ve başka bir gerçeklik boyutuna geçtiğimi fark ettim. 


İşlem sonrası doğrusunu söylemek gerekirse kendimi hiç de rahatlamış hissetmedim, üstelik her yanım da ağrıyordu. Ayrıca bu işlemin benden çok masajı uygulayan kıza yaradığını düşünmeden de edemedim, zira incecik ve gayet formda görünüyordu. Bu sefer de bu ufacık şeyden bu kuvvet nasıl çıkıyor, diye düşünürken buldum kendimi!


Olayın bir başka külfetli tarafı ise dışarıdaki buz gibi hava nedeniyle, ne soyunmanın ne de giyinmenin bir türlü bitmemesiydi. 


Kolaylıkla anlayacağınız gibi baştan-sona, bana iyilik yapmaya çalışan annemin başına limon oldum. Söylendim durdum, o ise gayet bilgece bir şekilde inceden benimle dalgasını geçti, yüzünde hafif bir gülümseme ile (belki de kaçarım diye) orada beni bekledi. Hatta çıkınca da bir yerlerde bana çay ısmarladı.


Ama sonra ne oldu bilin bakalım! Akşam eve döndüğümde kendimi pamuk gibi yumuşamış ve gevşemiş hissettiğimin farkına vardım. Sanki bir yerlerde bir şeyler çözülmüştü ve bedenimde de bir dirilme olmuştu. 


Daha da önemlisi, çook uzun zamandır kendim için yaptığım tek şeydi: Lut Gölü Tuzu ile masaj!


Bu hafta ikinci kez gittik, tabii yanımda annemle. O bir ara beni bırakmaya teşebbüs etti ama; "eğer yapacak daha iyi bir şeyin varsa, ben de seninle geleyim" deyince, kaderine razı yine orada bekledi beni.


Bense daha az huysuz ve daha fazla mutluyum. Hatta yaşadığım bu tecrübeyi renklendirmek için, masaj esnasında reiki enerjisini de çağırdım, artık rehberler ne düşündüler bilemem!


İşte böyle. Yeni yılda yeni bir başlangıç yapmayı biraz ite-kaka da olsa başarmış bulunuyorum! Bu da bana 2012 için daha fazla umut verdi. Belki diyorum bir daha ki sefere, kimseye gerek kalmadan kendim bir şey bulur ve yaparım. Hem annem de biraz rahat eder. Ya da kimbilir ben de onu sürüklerim bu yeni başlangıca, belli mi olur!


Duruhan ECE
duruhanece@gmail.com



Hiç yorum yok:

hoş geldiniz:)

Katkıda bulunanlar