DİLEK TAHTASI



BİR DİLEK TUT YA DA TUTMA...  BİR SORU SOR YA DA SORMA... 

YİNE DEEE; (SAĞDAN-SOLA, YUKARIDAN AŞAĞIYA) BAK BAKALIM DİLEK TAHTASI SENİN İÇİN NE DİYOR!

HAYDİ TIKLA...

1 Şubat 2012 Çarşamba

RÜYALARINIZI YORUMLAYALIM!




Rüyalarınızı yorumlatmak için yapmanız gereken çok basit. Aşağıdaki yorumlar kutucuğuna veya duruhanece@gmail.com adresine mesaj atın.

Sağlıklı bir yorum için lütfen rüyanızı anlattıkta sonra diğer gerekli bilgileri de (ad-soyad veya rumuz, cinsiyet, burç, evli-bekar, iş durumu) yazmayı unutmayın.

18 yorum:

Adsız dedi ki...

s.a rüyamda benim bir bebeğim varmış beni bir kadın eve kapatıyo bebeği elimden alıyo üstüme kapıyyı kapatıp gidio beni çıkar burdan diye çok ağlıyorum o sırada telefonla eski erkek arkadaşımı arıyorum beni kurtar diye ağlıyorum oda bana yeri tarif et diyor bende tarif ediyorum ama anlamıyo osırada akrabamız olan bir kadın evin camını kırarak beni itfaiye merdiveniyle kurtarıyor ben çocuğumu istiyyorum diye ağlıyorum (normalde bekarım)bana sakinleştirici iğne yapıyorlar o iğne acısını hissediyorum ama çok ağlıyorum (rumuz asel, bayan, burç aslan,bekarım, işsizim)

Adsız dedi ki...

sevgili duruhan merhaba canım, funda ben,abonen :) yurt dışındaki teyzem beni rüyasında görmüş, televizyona çıkmışım şarkı söylüyomuşum, sonra bi ara televizyondaki görüntüm dndurulmuş sadece şrkı devam etmiş. çok güzel söylüyomuşum ve tv deçok güzel çıkmışım, etkisinde kalmış bende çok merak ettim. sana detay olsun diye yazıyorum bunu
, ben tv de bi yarışmaya başvurdum ordan cevap bekliyorum fakat teyzemin bundan haberi yok, rüyanın anlamı bununla alakalı bişey olabilirmi ? inşallah en kısa zamanda cevaplarsın, sevgiler caım...

Adsız dedi ki...

tekrar merhaba duruhancım, yine teyzemin bi rüyasıyla sayfandayım :)

canım, teyzem almanyada, rüyasında antalyaya bize geldiğini görmüş, bzim buzdalabı tıklım tıklım doluymuş, bizde yemek yiyomuşuz, en çokda ben yiyomuşum. oda bize bakarak bişeyler yemek istemiş sonra ben en iyisi lavaşdan(yufka ekmek)yiyeyim demiş. o sırada evde kedi varmış ve kedi konuyşuyomuş, şaşırmış kedinin konuştuğuna, kedi anne anne diyomuş ve bişeyler daha. annemin çok hoşuna gidiyomuş kedinin böyle konuşması, teyzem gönderin bunu demiş bende yok ben bıramam bunu demişim. arkasından birde köpek giriyomuş evimize. arkasından nişan elbisesi giyinmiş. teyzem evli, evli birinin rüyada nişan elbisesi giyinmesi ne demek duruhancım, üstelik boşanma hazırlığı ile uğraşırken, bu rüya çok enteresan geldi bize. şimdiden teşekkür ederiz canım, kocaman sevgiler...

Funda(haselnut) dedi ki...

Merhaba ben rüyamda otobüste gidiyordum otobüsün sanırım freni tutmayınca çarpmadan otobüs kendimi aşağıya attım otobüste kalan insanlar vardı az ilerledi duvara çarptı ve yanmaya başladı ordan bir kızın yandığını gördüm kucağıma aldım alevler çıkıyordu söndürmek için üstüne giysilerle bastırdım söndü ama kız kurtuldu mu bilemiyorum.yorumlarsanız sevinirim.

Adsız dedi ki...

Merhaba. Rüyamda esinle ben güya okul cagindayiz kalabalık bir sınıfta kevenli duran bir ceset var okulun son saatleri olması sebebiyle zilin calmasiyla bir kargaşa çıkıyor ve o ceset gömülmeden sınıfta unutuluyor . en sona ikimiz ve başka bir erkek kalıyor eşim onunla tartışır gibi gereksiz rekabete giriyor ve oda sınıftan çıkıp gidiyor o anda cesetin görülmediğini ben fark ediyorum. Üzerimize kalicak diye korkup sınıftaki 2.KKapı yani yangın merdiven inden aşağı indiriyoruz. Merdivende cesedi bırakalım diyor eşim ve arka bahçede gomucek yer arıyoruz ama her yerde insan var. İnanılmaz bir sıkıntı ve korku icindeyiz. Bir bölgeye gidiyoruz sadece zenci çocuklarin yaşadığı bir mekana. O cesedin sahibini bunlar sevmezdi diyor bahçelerinde yer bakiniyoruz ama bizi fark ediyorlar tersliyolar oradan evlerimize ayriliyoruz ben eski mahallede gidip gerçekte varolan bos bir araziye gidiyorum etrafından polisler geçiyor . bu araziye görünmeden cesedi nasıl defnederiz diye ağlarken uyandım. Uyanırken de gerçekten agliyordum

büşra tanyeri dedi ki...

Rüyamda küçük bi kız cocugu gördüm bana doğru koştu annesiz babasiz olduğunu öğrendim evime götürüp bi gün misafir etmek istedim ama bana abime sormam lazim dedi tam o sirada abisi geldi uzun boylu hoş bi beyfendiydi . kardeşi izin istedi ama hayir dedi ama bizim yildizimiz barismadi bi turlu sürekli atisiyorduk ama bakismalarimiz değişti birbirimize üstüme doğru geldi yaninda olan biseyi almak için parfümünün kokusunu cigerimde hissettim sanki gerçekmiş gibi sonra o anda gozgoze geldik nefesin kesildi . çok tatil bi gülüşü vardi küçük kardeşi ni gondermeyip bana inanmiyrsan sende bizimle gel inanirsin o zaman dedim sonra bana okumadigini ama çizimleri çok sevdiğini çok güzel resim çizdiği ni söyledi ve kabul etti eve geldik anneme anlattim yemek yedi ben yakin otururken ekimi tutmaya calisti ama ben izin vermedim. Sonra da uyanmisim uyandigimda o kadar garip hissettim ki nefes alamadim sanki gerçek gibiydi o kisa sureli yasadigim ask yüzü hala aklimda onun gibi birinin karsima cikmasi için neler vermezdim ruyamdaki adama asik oldum .

Adsız dedi ki...

Ruyada bir erkegin sevgilisi olmasina ragmen gelip cikma teklif etmesi acilmasi neye isarettir

Nimet C dedi ki...

Merhaba, ruyamda aktarmali olarak Cakarta ya giden bir ucusum vardi. Ayni saatte kalkan iki farkli ucak farkli iki noktaya ucup sonra oradan Jakarta ya gidiyormus. Benim ucusumu nasilsa iki ucak da Jakarta ya gidiyor diye degistirip diger ucaga aliyorlar. ucak havalaniyor, cok yukseklerden denize yavas yavas dusuyor, kimse korkmuyor, kimseye zarar gelmiyor. Tum yolcular denize dusup hepberaber yuzuyoruz. Yanliz benim binemedigim diger ucak ta ayni sekilde denize dusuyor. Herkes kurtuluyor, Yarin sabah erkenden aktarmali ucusum var.yorumlarsaniz sevinirim

Mehmet Kartal dedi ki...

Kurandan birşeyler öğrenmek için camiye gidiyorum. Her ay sonu yapılacak sınavda yazılı sonuçları adresime gönderileceği için adres yazmamı istiyorlar. Ben kendi adresimi yazmak yerine farklı bir ilçede ikamet eden evli kızkardeşimin adresini yazıyorum fakat adresi tam bilmediğimden telefon açıp soruyorum.

Mehmet Kartal dedi ki...

Kurandan birşeyler öğrenmek için camiye gidiyorum. Her ay sonu yapılacak sınavda yazılı sonuçları adresime gönderileceği için adres yazmamı istiyorlar. Ben kendi adresimi yazmak yerine farklı bir ilçede ikamet eden evli kızkardeşimin adresini yazıyorum fakat adresi tam bilmediğimden telefon açıp soruyorum.

Adsız dedi ki...

Selam ben 2 aydan beri doktor yardimcisi olarak meslegime basladim. Orda meslegini bitirmis ve 10 senedir calisan bir kadin bana isi ögretmesi lazim. Fakat o kadin benden befret ediyo ve benim en ufak yanlisimi ve hatalarimi ariyo. Birinci ayda hemen beni sefime sikayet etmis benim hakimda yalan seyler söyledi sefim yanima geldi konusdu ve beni uyardi. Ben kötü calisiyomusum söz dinlemiyomusum. Ondan beri aklimdan hic cikmiyo korku icerisinde yasiyorum ve nerdeyse hergün rüyalar görüyorum. Bugün rüyamda o kadin gelip bana sarildi benimle gurur duydu ve gözleri doldu isimi cok iy yapiyormusum ve basarili oldugumu söyledi bana cok iy davrandi aramiz düzeldi bende saskin ama mutlu bir sekilde ona sarildim ve konusmaya basladik. Uykudan uyandigimda mutluydum ama sadece bu rüya oldugunu anladigimda yine cok üzgündüm. Lütfen vu rüyama bir cevap verin bu ne anlama geliyo bana yardim edin.

Dilara aydın dedi ki...

Meraba,
Ben rüyamda annem,babam,annem,ben evimizin giriş katındaydık.Dısari cikiyorduk.Tam cikicak ken fare gördük.Ama fare baya büyüktü insan büyüklüğünde önümüzde durdu fare biz bodruma kactik.Sonra babam dedi bari sen git attı one beni bende merviden ciktim girişte bekliyorum.Sonra rüyamda saate bakıyorum daha bekleyeli 10dk oldu diyorum bari bakiyim diyorum içeri giriyorum bodruma girince babamı görüyorum.Elinde kürek ile bodrumu temizliyor . Dedim baba annem ve abim nerde ve bana dediki onlar cikali 2 buçuk saat oldu sen nerdeydin dedi bende onları çıkarken görmedim dedim.Oda emin misin dedi ve babam da kayboldu.Tqm ben de cikiyordum fare çıktı yine ve uyandım.
Şimdiden teşekürler...

nick dedi ki...

Selam ben rüyamda uykudan uyanıp annemin odasına gittim ve birşeye sinirlenip tövbe haşa allaha bir hakârette bulundum ve inanlmaz bir çığlık koptu o an ve dişi bir cinle gözgöze geldik kelime-i şıhadet getirmeye çalıştım ama yarıda kesildi uyandım lütfen cevapp

Adsız dedi ki...

Merhaba. Ben sık sık ruyaalarimda alimler hocalar halifeler goruyorum. Doga ustu olaylar dini savaslarda gorev almalar kiyamet gunleri felan. Dun ki cok etkiledi uyandigimda ki korkumu atamiyorum. Kabenin etrafinda guzel giyimli adamlar kabe avlusunda sanki havuz varmis gibi etrafina dizilmis oturuyordu. Kabe hemen arkalarinda kaliyordu bu adamlarin. Sohbet ediliyordu dinimiz uzerine ince bir ses geldi onlarin yanindan acaba ne diyor diye bakmaya calisiyordum. Ses cok ince cok korkunc geliyordu bana. Diyordu ki "biz bile dile geldik Allah diyoruz ibadet edemiyoruz diye af diliyoruz bu insanlar ne bekliyor" diyerek agliyordu. Ne bu diye gormek icin gittim bir tane siyah zeytindi konusan. Kirisik yerleri agiz olmus inliyordu af diliyordu... dehşet icinde uyandim. Uyandigim gibi aff diledim. Cok ama cok etkilendim. Sizce anlami ne. Ilk defa yorum yaptiriyorum bi ruyama. Bundan cok etkilendim.

Hakan yildiz dedi ki...

Birbirinin benzeri üç rüya gördüm. Bu üç rüyayı üniversite yıllarında gördüm. Yaklaşık 10 yıl oldu ama halen etkisindeyim. Bu arada dershaneye üç yıl gittim ve bekarım. Yaşım 32. 8 yıllık öğretmenim. İlk rüyamda evin içinde biri küçük biri en az onun 10 katı büyüklükte İki kara örümceği yakalamaya çalışıyorum. Küçük olanı etkisiz hale getiriyorum büyük olan yakalanıp elimden kaçıyor. İkinci rüyada ise ablamı ziyarete tokat a gitmişim. Ve ablamın evinde biri cılız ve sakin diğeri büyük ve vahşi İki yanmış yaratığın tabi insan da diyebilirim Evde olduğunu ve eniştemin silahiyla bunlara ateş ettiğimi gördüm. İlk rüyamdaki gibi küçük olan yaratık etkisiz hale geliyor büyük olan ise yaralanip kaçıyor. Bu arada tokat a üniversite üçüncü sınıfta Gerçekten gitmiştim. Son rüyamda ise yine ilk rüyamdaki gibi kendi evimizde bir yılan yuvası gördüm. İki siyah yılan vardı. Biri küçük biri büyük. Yine küçüğünü etkisiz hale getirdim büyüğü ise yaralanip kaçtı. İşte bu kadar. Kendimce bir analiz yaptım ne kadar doğru bilmiyorum ama bahsetmek istiyorum. Hayatımda İki konu beni çok uzdu. Biri üniversite hazırlık diğeri evlilik konusu. Evlenmek istiyorum ama 8 yıldır olmuyor. Rüyada bence apaçık Bişey var. Gücüm yetmiyor bişeye. Acaba evlilik mıdır. Öldürdüğüm küçük zararlı üniversite sınavı mıdır. Çünkü bu evlilik konusu beni daha çok üzdü. Olmayacak mı acaba. Bir de ikinci rüya tokat ta geçiyor ve benim 3. Sınıftayken gittiğim yerde geçiyor. Bu üç rakamı Bişey ifade ediyor mu. Son olarak tehlike de artış ve rüyamdaki zararlilarin ayak sayilarinda bir azalma var. En tehlikeli yani en çabuk öldüren yılan ve hiç ayağı olmayan yılan. Bunlar benim analizlerim. Yorumlarsaniz sevinirim

Hakan yildiz dedi ki...

Birbirinin benzeri üç rüya gördüm. Bu üç rüyayı üniversite yıllarında gördüm. Yaklaşık 10 yıl oldu ama halen etkisindeyim. Bu arada dershaneye üç yıl gittim ve bekarım. Yaşım 32. 8 yıllık öğretmenim. İlk rüyamda evin içinde biri küçük biri en az onun 10 katı büyüklükte İki kara örümceği yakalamaya çalışıyorum. Küçük olanı etkisiz hale getiriyorum büyük olan yakalanıp elimden kaçıyor. İkinci rüyada ise ablamı ziyarete tokat a gitmişim. Ve ablamın evinde biri cılız ve sakin diğeri büyük ve vahşi İki yanmış yaratığın tabi insan da diyebilirim Evde olduğunu ve eniştemin silahiyla bunlara ateş ettiğimi gördüm. İlk rüyamdaki gibi küçük olan yaratık etkisiz hale geliyor büyük olan ise yaralanip kaçıyor. Bu arada tokat a üniversite üçüncü sınıfta Gerçekten gitmiştim. Son rüyamda ise yine ilk rüyamdaki gibi kendi evimizde bir yılan yuvası gördüm. İki siyah yılan vardı. Biri küçük biri büyük. Yine küçüğünü etkisiz hale getirdim büyüğü ise yaralanip kaçtı. İşte bu kadar. Kendimce bir analiz yaptım ne kadar doğru bilmiyorum ama bahsetmek istiyorum. Hayatımda İki konu beni çok uzdu. Biri üniversite hazırlık diğeri evlilik konusu. Evlenmek istiyorum ama 8 yıldır olmuyor. Rüyada bence apaçık Bişey var. Gücüm yetmiyor bişeye. Acaba evlilik mıdır. Öldürdüğüm küçük zararlı üniversite sınavı mıdır. Çünkü bu evlilik konusu beni daha çok üzdü. Olmayacak mı acaba. Bir de ikinci rüya tokat ta geçiyor ve benim 3. Sınıftayken gittiğim yerde geçiyor. Bu üç rakamı Bişey ifade ediyor mu. Son olarak tehlike de artış ve rüyamdaki zararlilarin ayak sayilarinda bir azalma var. En tehlikeli yani en çabuk öldüren yılan ve hiç ayağı olmayan yılan. Bunlar benim analizlerim. Yorumlarsaniz sevinirim

Adsız dedi ki...

Ruyada guya beni dusmanlarin yanina surgun ediyorlar benimle birlikde bir kac kadin.once cok korkuyorum sonra bizi bir yere getiriyorlar cennet gibi bi yer dusman elinde olan karabaga getiriyorlar rengareng cicekler.cicek acmis agaclar guller cok seviniyordum fotograflarin cekiyorum bi tane kadin iki tane erkek var aglyorlar bizden bagslanmak diliyorlar pisman olduklarini soyluyorlar

Şifa Öztaş dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.

hoş geldiniz:)

Katkıda bulunanlar