DİLEK TAHTASI



BİR DİLEK TUT YA DA TUTMA...  BİR SORU SOR YA DA SORMA... 

YİNE DEEE; (SAĞDAN-SOLA, YUKARIDAN AŞAĞIYA) BAK BAKALIM DİLEK TAHTASI SENİN İÇİN NE DİYOR!

HAYDİ TIKLA...

23 Şubat 2011 Çarşamba

DURUHAN ECE RÜYALARINIZI YORUMLUYOR: Tutku S.





Sevgili Tutku,
rüya yorumların aşağıda.

Sevgiler,


RÜYALARIN YORUMU: Rüyaların hep aynı kişiyle yani sevdiğinle ilgili. Bir yandan ona büyük bir bağlılık duyuyor, ama diğer yandan da başka alternatifler de olabilir mi diye düşünmekten kendini alamıyorsun. Bu da seni hem kendine, hem de ona karşı güvensiz yapıyor. Düşüncelerini ve kuşkularını anlamasından endişe ediyorsun. Ama ondan da kuşku duymaktan geri kalmıyorsun. Bu karışık ruh hali, seni ikilemde bırakıyor ve davranışlarının dengesizleşmesine neden oluyor. Eğer zihnini temizlemez ve biraz daha berrak düşünmeyi başaramazsan, ayrılık veya en iyi ihtimal ilişkinin bir süre askıya alınması  gerekeceğine dair uyaran bir rüya bu.  

2 yorum:

Adsız dedi ki...

tşk ederim ... .)

ÜLKƏR Quluzadə dedi ki...

Merhaba. Ruyamı anlatacağım .Lutfen soruma cevab verirseniz çok sevinirim. Ben namaz kılmıyorum. Lakin ruyamda namaz kılmaya başladığımı gördum. Namaz kılarken ruyada telefonu elime alib kontrol edib tekrar yerine biraktim. Sonra eyvah namazım bozuldu,şeytana uydum diye sızlandım. Sonra birdej aklıma gelldiki namaz kılarlen ortunmek gerek. Başı açık kılıyordum. Hemen kalktim ve baş ortusu filan aradım. Sonrada uykudan uyandim zaten. Ne demek oluyor bu ruya. Cevab verirseniz çok sevinirim.

hoş geldiniz:)

Katkıda bulunanlar