DİLEK TAHTASI



BİR DİLEK TUT YA DA TUTMA...  BİR SORU SOR YA DA SORMA... 

YİNE DEEE; (SAĞDAN-SOLA, YUKARIDAN AŞAĞIYA) BAK BAKALIM DİLEK TAHTASI SENİN İÇİN NE DİYOR!

HAYDİ TIKLA...

21 Ocak 2011 Cuma

DERTLERİMİZİ PAYLAŞALIM: Duygu A.

"Sevgi ilişkisi, mücadele istemez. En azından ilişkinin kurulması noktasında istemez. Kendiliğinden oluşur."



Segili Duygu,



Seni heycanladıran biriyle karşılaşman güzel bir şey. Bu tür heyecanlar motivasyonumuzu arttırır yaşam sevincini yükseltir. Ancak, ilgini, zamanını ve emeğini sevgini hakeden birine yöneltmen doğrudur. Bu adamın bunu hak edip etmediğine karar vermen gerek.


Bu arkadaş, seni üzmekten korktuğunu ifade ederek, bunu yapabileceği ihtimaline dikkatini çekmek istemiş. Seni gerçekten üzdüğünde bu konuda seni öneceden uyarmış olduğunu hatırlatarak vicdanını rahatlatabilir. Şu an için, güven ve sevgi temelli bir ilişkiye henüz niyeti veya ihtiyacı yok. Yani beklentileriniz farklı. O da bunu fark ettiğinden seni bu konuda uyarmış: "Beklentilerini çok yüksek tutma ve ani bir değişiklik olursa kendini buna hazırla," diye.

Aslında sen de bunları sezinlemişsin ki; sana ifadelerinin saçma gelmesi de bu yüzden. Bu durumda nasıl bir ilişki istediğin konusunda bir karar vermen gerek. Bu arkadaşın teklifinde, sevgi ve uzun süreli bir ilişki sürdürme niyeti anlaşılmıyor.

Yazdıklarından çıkarabildiğim kadarıyla sevgiyle kurulmuş, üzerinde emek verilmiş ilişkilere önem veriyorsun. Çünkü mücadeleden bahsetmişsin. Ancak, sevgi ilişkisi, mücadele istemez. En azından ilişkinin kurulması noktasında istemez. Kendiliğinden oluşur. Mücadele, para kazanma veya bir hastalığı alt etme gibi konularda sözkonusu olabilir. Sevgi konusunda mücadele verilmesi sence çelişkili değil mi? Neyin mücadelesi verilecek?


Ayrıca, sevgi ya vardır yada yoktur. İlk andan itiberen kendiliğinden oluşur veya oluşmaz. Yani bunun için uğraş vermeye, karşındakini buna mecbur bıırakmaya gerek yok. Çünkü zorla güzellik olmaz. Bu bakımdan, kendiliğinden gelecek sevgi, merhamet, şefkat duyguları gerçektir. Başka türlüsü zorlama olur ve olmaz da zaten.


Enerjini, emeğini iyi şeyler için sarfet. Bu konuda kendine güven. Kendin için iyi şeyleri lâyık görürsen iyi şeylere yönelirsin ve iyi şeyleri hayatına çekersin.


Hayatımızı güzelleştirecek kararları vermek kendi elimizde. Bu nedenle, seninle aynı niyeti taşıyan insanlar konusunda antenlerini açık tut.


İyilikle kal.

tedbirabla@gmail.com

Hiç yorum yok:

hoş geldiniz:)

Katkıda bulunanlar