DİLEK TAHTASI



BİR DİLEK TUT YA DA TUTMA...  BİR SORU SOR YA DA SORMA... 

YİNE DEEE; (SAĞDAN-SOLA, YUKARIDAN AŞAĞIYA) BAK BAKALIM DİLEK TAHTASI SENİN İÇİN NE DİYOR!

HAYDİ TIKLA...

24 Temmuz 2010 Cumartesi

DURUHAN ECE RÜYALARINIZI YORUMLUYOR: Rumuz Falcon


Sevgili Rumuz Falcon,
rüya yorumun aşağıda.

Sevgiler,


rüya: "ben ve sevdigim kiz ekin tarlasinda kosuyoruz ve bir an sevdigim kiz elimi birakiyor gel benimle diyorum, ben gelmem diyor. bende öyleyse sen gelmessen gelme ben gidiyorum diyorum ve gidiyorum. gittigim yer karanlik, karariyor hertaraf sonra aniden adinlaniyor, isik gözlerimi aliyor".

YORUM: İki sevgilinin bazı plânları var, ortam da bunların gerçekleşmesi için uygun görüyor. Ancak ne kadar anlaşsalar da bazı konularda tereddütleri var. Bir konuda fikir ayrılığına düşecekler ve inatlaşacaklar. Bu konuda erkek çok keskin, mesele eski ve bilinen bir şey. Belki de bu yüzden biraz kurmuş ve agresif. Bir tartışma belki de kısa bir ayrılık olacak. Buna sebep de rüyayı görenin uzlaşmaz tavrı, hemen sonrasında pişman olacak. Mutsuz olacak belki de umutsuzluğa kapılacak, ama tam her şey bitti diye düşünürken, yeni bir şans yakalayacak. Şüphelerini giderecek, kimin haklı kimin haksız olduğunu kesinlikle anlayacak şekilde her şey ortaya çıkacak.

Hiç yorum yok:

hoş geldiniz:)

Katkıda bulunanlar