DİLEK TAHTASI



BİR DİLEK TUT YA DA TUTMA...  BİR SORU SOR YA DA SORMA... 

YİNE DEEE; (SAĞDAN-SOLA, YUKARIDAN AŞAĞIYA) BAK BAKALIM DİLEK TAHTASI SENİN İÇİN NE DİYOR!

HAYDİ TIKLA...

16 Haziran 2010 Çarşamba

DURUHAN ECE RÜYALARINIZI YORUMLUYOR: Rumuz Yay



Sevgili Rumuz Yay;
Rüya yorumun aşağıda.

Sevgiler,



Rumuz Yay demiş ki: "özel bir bayan arkadaşımın benim bulunduğum yere geldiğini görüyorum, o sırada benim yanımda tanımadığım ikisi erkek biri bayan 3 kişi var ve onlarla birlikte masada otururken karşıdan onun geldiğini farkediyorum,elindeki büyük bir şişe içinde bana süt getirmiş, sonra çok içten bir şekilde sıkıca bana sarılıyor, benim üzerimde yeşil bir bulüz var."

YORUM: Bulunduğun ortamda bazı değişiklikler oluyor. Yeni insanlarla tanışıyorsun, belki de onlarla bir iş yapman veya bir şeyler paylaşman sözkonusu, bu durum seni huzursuz ediyor.  Ancak çevrendeki diğer kişiler bu konuda seni yüreklendirmeye çalışıyor. Kararsızlığın bir müddet daha devam edecek, yakın gelecekte alacağın bir haber belki de bir yazı tereddütlerini giderecek. Dışarıdan gelecek açık ve kuvvetli destekle yeni bir başlangıç yapacaksın, hem hiç zorlanmayacaksın, hem de her şey çok çabuk gerçekleşecek. Ama aslında bütün çabalarının altında yatan ve kimsenin bilmediği gizli bir niyetin var. İşte bu sürecin sonunda o niyet gerçekleşecek ve o her ne ise sadece sana dair olacak.

Hiç yorum yok:

hoş geldiniz:)

Katkıda bulunanlar