DİLEK TAHTASI



BİR DİLEK TUT YA DA TUTMA...  BİR SORU SOR YA DA SORMA... 

YİNE DEEE; (SAĞDAN-SOLA, YUKARIDAN AŞAĞIYA) BAK BAKALIM DİLEK TAHTASI SENİN İÇİN NE DİYOR!

HAYDİ TIKLA...

6 Nisan 2010 Salı

DURUHAN ECE RÜYALARINIZI YORUMLUYOR: Nükhet

Sevgili Nükhet;
rüya yorumun
aşağıda.

Sevgilerimle,
duruhanece@gmail.com

nükhet demiş ki: "rüyamda kız yeğenim (31 yaşında çalışmıyor,bekar, ikizler burcu) gelinlik giyinmişti, onu ablamlarla yani yeğenimin diğer teyzeleriyle almaya gidiyorduk. faytondu bineceği araba. bindi ama arabayı atlar değil iki koyun çekiyordu. yanındaki damadın yüzünü kim olduğunu göremedim. bi ara 2 koyunun arasındaydım koyunlar durdu. koyunların sahibi niye durdunuz diyince, koyunlarda beni kastederek bu bayan durunca bizde durduk dediler, hangi bayan diyince ebni gösterdiler. yani koyunlar konuşuyomuş. sonra yeğenimin yanına gittim, hazırlanamamışım duştan başım köpüklü çıkmışım. yeğenime bak senin başında beyaz duağın var benim başımdada beyaz köpükler var dedim. bu rüya önce yeğenim sonra benim için ne anlama geliyor? yorumlarsanız sevinirim. çok teşekkürler. bu arad yeğenimin bi ilşkisi var. tekrar teşekkürler."

YORUM: Yeğeninin gerçekleşmesini çok istediği bir dileği var, bunun için epey uğraşıyor. Sizler de bunu biliyor ve onu destekliyorsunuz. Fakat süreç çok ağır işliyor, bazen gerçekleşecek gibi oluyor, bazen de her şey duruyor, hiçbir gelişme olmuyor. Bir tür kısır döngü halini almış yani. Ama, önümüzdeki günlerde hiç beklenmedik gelişmeler olacak ve bir karar almak durumuyla karşı karşıya kalacaksınız. Bu meselede sen çok dikkatli olmalısın, yeğeninin bazı yaşadıklarını daha önce kendi yaşadıklarına benzetiyor olabilirsin. Bu sebeple, yapacağın müdaheleler hayati önem taşıyabilir. Çünkü, meselenin seyri ve hatta ilgili olduğu kişi bile değişebilir. Sonuçta, yeğenin muradına erecek, ama sabretmesi gerek. Bu meselede ona en fazla destek olacak ve doğru karar almasında yardımcı olacak kişi sensin.

Rüyanın, doğrudan doğruya yeğeninle ilgili olduğunu düşünüyorum. Senin açından, niyetlerinin ne kadar halis olduğunu gösteriyor, bir de dikkatli olman konusunda uyarıyor. Çünkü, bu meselede bir şekilde, istesen de istemesen de, sorumluluk alacak ve doğrudan müdahil olacaksın.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

çok teşekkürler canım, ağzına sağlık, inan içimi rahatlattın. o muradına ermesini hepimiz çok istiyoruz, tespitlerin çok doğru hepimiz biliyoruz ve destek oluyoruz. tekrar çok saol.

Adsız dedi ki...

rumuz esoes.rüyamda köpek kestim. esim ve oglum etini cig cig yiyorlardi. tesekkür ederim

hoş geldiniz:)

Katkıda bulunanlar