DİLEK TAHTASI



BİR DİLEK TUT YA DA TUTMA...  BİR SORU SOR YA DA SORMA... 

YİNE DEEE; (SAĞDAN-SOLA, YUKARIDAN AŞAĞIYA) BAK BAKALIM DİLEK TAHTASI SENİN İÇİN NE DİYOR!

HAYDİ TIKLA...

9 Mart 2010 Salı

DURUHAN ECE RÜYALARINIZI YORUMLUYOR: Rumuz Viskon 64


Sevgili Rumuz Viskon 64,
rüya yorumların aşağıda

sevgilerimle,


Rumuz Viskon 64 demiş ki: "merhaba 45 yaşında olup koç burcuyum,18 senedir dulum eşim vefat etti,2 oğlum var bundan 4-5 ay kadar önce rüyamda bir polis gördüm elimde tabanca varmış ona o kadar emin ve güvenerek o tabancayı verdim ama beni vurdu kendimi yere düşürken uyandım.son olarakta eşim yatağımızı değiştirmiş hamak gibi tahta tek kişilik yatak getiriyor bende kızıyorum ona benim yatağımı ne yaptın bu yatağa nasıl sığıcan diye yorumlarsanız sevinirim..rüyamlarımda hep eski eşimle beraber oturduğum evde karma karışık ve küçük oğlumun hep küçüklük halini görüyorum o şuan yurt dışında okuyor."

YORUM: Güvendiğin birinden bir yardım ve destek göreceksin. Beklediğinden hızlı olacak ve sana kuvvet verecek. Hayatında bazı değişiklikler olacak. Bu süreçte biraz zorlanacak ve masraf yapacaksın. Eşin sana yoluna devam etmeni söylüyor, bunun kolay olmadığını ama senin başaracak güçte olduğunu gösteriyor. Belki de yeni biri giriyor hayatına, buna hazırlıklı olmalı ama erken kararlar da almamalısın. Son olarak da, geçmişle ilgili bazı hesaplaşmaların olduğu, seni rahatsız eden bazı şeyler yaşandığı, yine de zaman zaman geçmişe özlem duyduğun anlaşılıyor. Küçük oğlun için de endişe ediyor ve onu merak ediyorsun. Bu ruh halin her iki rüyana da yansımış. İlk rüyan insanlara karşı güvensizliğini ve kırgınlıklarını yansıtıyor, ama yine de belki de uğraştığın bir şeyin olumlu sonuçlanacağını sana haber veriyor. İkinci rüyan ise, geçmişi geçmişte bırakman ve yoluna devam etmen gerektiğini söylüyor. Önümüzdeki günlerde biraz zorlansan da başaracağını haber veriyor.

Hiç yorum yok:

hoş geldiniz:)

Katkıda bulunanlar