DİLEK TAHTASI



BİR DİLEK TUT YA DA TUTMA...  BİR SORU SOR YA DA SORMA... 

YİNE DEEE; (SAĞDAN-SOLA, YUKARIDAN AŞAĞIYA) BAK BAKALIM DİLEK TAHTASI SENİN İÇİN NE DİYOR!

HAYDİ TIKLA...

7 Ocak 2010 Perşembe

RÜYALARINIZI YORUMLAYALIM MI?


Rüyalarınızı yorumlatmak için yapmanız gereken çok basit. Aşağıdaki yorumlar kutucuğuna veya duruhanece@gmail.com adresine mesaj atın.

Sağlıklı bir yorum için lütfen rüyanızı anlattıkta sonra diğer gerekli bilgileri de (ad-soyad veya rumuz, cinsiyet, burç, evli-bekar, iş durumu) yazmayı unutmayın.

8 yorum:

dtdtdt dedi ki...

rumuz: dtdtdt
cinsiyet: bayan
burç: balık
bekar, öğrenci

aynı rüyayı 2 kez gördüm. ilk gördüğümde sağ üst ön dişim çürümüş küçücük bi parça kalmıştı ağzımda. şimdi de o dişimi doktor yanlışlıkla çekti ben de yerine koymaya çalışıyodum..
bu arada diş hekimliği öğrnecisiyim belki de bilinçaltıdır?? teşekkürler şimdiden

Adsız dedi ki...

nükhet
cinsiyet : bayan
burç : ikizler
evli, çalışıyor

rüyamda kız yeğenim (31 yaşında çalışmıyor,bekar, ikizler burcu) gelinlik giyinmişti, onu ablamlarla yani yeğenimin diğer teyzeleriyle almaya gidiyorduk. faytondu bineceği araba. bindi ama arabayı atlar değil iki koyun çekiyordu. yanındaki damadın yüzünü kim olduğunu göremedim. bi ara 2 koyunun arasındaydım koyunlar durdu. koyunların sahibi niye durdunuz diyince, koyunlarda beni kastederek bu bayan durunca bizde durduk dediler, hangi bayan diyince ebni gösterdiler. yani koyunlar konuşuyomuş. sonra yeğenimin yanına gittim, hazırlanamamışım duştan başım köpüklü çıkmışım. yeğenime bak senin başında beyaz duağın var benim başımdada beyaz köpükler var dedim. bu rüya önce yeğenim sonra benim için ne anlama geliyor? yorumlarsanız sevinirim. çok teşekkürler. bu arad yeğenimin bi ilşkisi var. tekrar teşekkürler.

Adsız dedi ki...

bu rüyayi sevdigim kisi görmüs bugün anlatti bana ve bende yorumunu merak ettim.
gören kisinin rumuzu: falcon, aslan burcu,34 yasina girecek bu ay.
rüyasi, bana anlattiklari, onun diliyle anlatiyorum: "ben ve sevdigim kiz (yas 33, basak) ekin tarlasinda kosuyoruz ve bir an sevdigim kiz elimi birakiyor gel benimle diyorum, ben gelmem diyor. bende öyleyse sen gelmessen gelme ben gidiyorum diyorum ve gidiyorum. gittigim yer karanlik,karariyor hertaraf sonra aniden adinlaniyor, isik gözlerimi aliyor".

bu rüyayi yorumlarsaniz sevinirim cok tesekkürler (bu arada sevdigim kisi hasta)

Adsız dedi ki...

41 yasinda bekar bosanmis bayanim k endi isimi yapiyorum ruyamda annemle erkek Kardesim cok guzel denizde yuzuyorlar beni cagiriyorlar once korkuyorum girmeye sonra giriyorum bana gore derinlerde yuzuyoruz cok hosuma gidiyor kizimda bizi izliyor 16 rakami bana soyleniyor

Sema Bayraktar dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Siz tekrar bir araya geleceksiniz. Sevgilinin 1 yıldır yaşadığı sorunlar var. Bu sorunları Aşabilmesi için çok zor yollar kat etmiş.Senin gördüğün yılanlar onun zorlukları.Anlaşılmayan bir şekilde aranızda bir bağ var.Belki bu senin sevginden dolayı olabilir.Ama sonuç olarak sende ayrı olsanız bile ona yardım ediyorsun.Rüyanda sevgilini hatırlatacak bir detay gördüyse eğer bu şu manaya gelir senin için çektiği çileler var demektir.Psikolojisi bozuk demişsin...Psikolojisi ne denli bozuk bilemem ama ona istediği şekilde yaklaşırsan o yılanları öldürdüğün gibi onun psikolojisini düzeltir ve o doğuramayan hamile kadınlar gibi onu yeniden bir hayata bağlayabilirsin.Bunu başarırsan eğer sizin önünüze daha başka bir sorun çıkamaz.Sizin aranızda çok farklı bir diyalog var bu fırsatları kaçırmamanı dilerim.Sevdiğinin yanında ol...

Se ye dedi ki...

Siz kimsiniz? Gaybı yalnız Allah bilir . Yukarıda yapılan yorum bana aitti ve evet biraraya geldik ama kader bizi yine ayırdı. Bu sefer barışmayı hatta onunla evlilik kurmayı hiç hiç istemiyorum. Ve yukarıda yaptığım yorumun silinmesini istiyorum acilen...

Se ye dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.

hoş geldiniz:)

Katkıda bulunanlar