DİLEK TAHTASI



BİR DİLEK TUT YA DA TUTMA...  BİR SORU SOR YA DA SORMA... 

YİNE DEEE; (SAĞDAN-SOLA, YUKARIDAN AŞAĞIYA) BAK BAKALIM DİLEK TAHTASI SENİN İÇİN NE DİYOR!

HAYDİ TIKLA...

22 Ocak 2010 Cuma

KOMİK DİYALOGLAR KUTUSU



Aslında hepsi çok tanıdık, ya internet sitelerinde ya da mesaj kutularında bunlardan birsürü var. Ama çok komikler, bir de biz paylaşalım dedik....


Karnesi kırıklarla dolu bir çocuğun çook şefkatli annesi ile babası arasında:

Anne: "Sakın çocuğun moralini bozma, kötü bir şey söyleme!"
Baba: “Peki!”
Anne: "Sakın çocuğun gururunu kıracak bir şey de yapma!"
Baba: "Karne için ne zaman özür dileyeyim?"
————————————————–
Banka memuru ile yaşlı teyze arasında:

Memur: "Parayı kim alacak teyze? Alıcısına ne yazalım?"
Yaşlı teyze: "Bu paranın hayrını görme inşallah yazalım evladım!”
————————————————–
Öğretmen ve öğrencisi arasında

Öğretmen: "Hacim nedir? Bir örnek ver!"
Öğrenci: "Hacdan gelenlere hacim denir. Örnek: Nasılsın hacim?".
--------------------------------------------------

Müşteri temsilcisi ve müşterisi arasında:

- İyi Günler Ben Nazlı. Nasıl Yardımcı Olabilirim.
- Kredi Kartım Ne zaman Gelir Bankadan vermiyorlar eve gelecekmiş...
- World Kart mı ?
- Evet...
- İsminiz Nedir ?
- Haluk Saygın...
- Ne zaman başvurdunuz ?
- Ben başvurmadım...
- Başvurmadıysanız neyini soruyorsunuz beyefendi...
- Televizyonda Gelin size de World Kart Verelim diyorsunuz ya....
- Beyefendi başvurmadan kart verilir mi hiç !!??
- Öyle desene be kardesim.... ..bu reklamlar çok üç kağıtçı....
------------ --------- --------- --------- --------- --------- --------- --------- -

Yine müşteri temsilcisi ve müşterisi arasında

- İyi günler ben Sinan nasıl yardımcı olabilirim ?
- Araba almak istiyorum da..
- Pardon..??? Haaa.. Kredi için mi arıyorsunuz ?
- Evet.. Araç kredisi...
- Faiz oranlarını mı öğrenmek istiyorsunuz ??
- Hem onu, hem de kaç para verirsiniz.. .
- Alacağınız aracın modeline göre değişir… Eğer 0 km alıyorsanız, arabayı satın alacağınız yer hallediyor bu işlemleri...
- Ya biz bi yerden araba almıycaz arabamız var zaten...
- Peki, neden öğrenmek istiyorsunuz?
- Babam arabayı bana satıyormuş gibi göstericek, sizden para alıcaz. Bi düğün muhabbeti var da ben çalışmıyorum bu yüzden tüketici kredisi alamıyorum. Biz size ara ara öderiz onu.
- Valla çok açık sözlüsünüz ama bu şekilde size kredi vermezler. Araba kaç model ?
- 92 kartal...
- Zaten ona çok az kredi çıkar...
- Canım 2000 model pejo deriz...
- Oldu, oldu... Siz gidin hemen bir şubeye... Bana anlattığınız gibi anlatın...
- Oldu iyi günler çok saolun...

Hiç yorum yok:

hoş geldiniz:)

Katkıda bulunanlar