DİLEK TAHTASI



BİR DİLEK TUT YA DA TUTMA...  BİR SORU SOR YA DA SORMA... 

YİNE DEEE; (SAĞDAN-SOLA, YUKARIDAN AŞAĞIYA) BAK BAKALIM DİLEK TAHTASI SENİN İÇİN NE DİYOR!

HAYDİ TIKLA...

7 Ocak 2010 Perşembe

DERTLERİMİZİ PAYLAŞALIM MI?


Dertlerimizi, sıkıntılarımızı, hayattan beklentilerimizi paylaşalım diyoruz. Bunun için, metnin altındaki yorumlar kutucuğuna tıklayabilir veya tedbirabla@gmail.com adresine mesaj atabilirsiniz.

Sağlıklı bir paylaşım için, mesajınızı yazdıktan sonra, lütfen ad-soyad veya rumuz yazmayı unutmayın.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

tedbir abla. bana yardim et lütfen. bir bayan var. bu bir resmi nikah vede bir imam nikahli evlilik yasamis. simdiki beyi imam nikahli esini bilmiyor. bu hanim bayanlara kontak kuruyor ve resmi nikahli esini bilenleri imam nikahli esini bilenlere camurluyor. imam nikahli esini bilenleri resmi nikahli esini bilenlere camurluyor. anlatmak istediim kadinlari kendi azindan camurluyor yani kendileri anlatmis gibi. bu durumu kimseye anlatamiyorum cünkü bende camur yerim ve yuvam bozulur. ney yapa bilirim.

arkadaşsız dedi ki...

Sevgili Tedbir Abla,
çok yakın bir arkadaşım var. Üniversiteyi beraber okuduk, hala da görüşüyoruz. Bana karşı çok iyi ve fedakar, ancak son zamanlarda kalabalık ortamlarda bana karşı ters davranmaya başladı. İkimiz yalnızken bir sorun yok, yine eskisi gibi... Ama başkalarıyla beraberken sanki kimlik değiştiriyor, garip bir hal alıyor... En son kızlarla bir toplantıda beni yalancı konumuna düşürdü neredeyse... Daha sonra kendisiyle konuştuğumda, inkar etti beni alınganlıkla suçladı. Ne yapmalıyım? Şimdiden teşekkürler...

hoş geldiniz:)

Katkıda bulunanlar