DİLEK TAHTASI



BİR DİLEK TUT YA DA TUTMA...  BİR SORU SOR YA DA SORMA... 

YİNE DEEE; (SAĞDAN-SOLA, YUKARIDAN AŞAĞIYA) BAK BAKALIM DİLEK TAHTASI SENİN İÇİN NE DİYOR!

HAYDİ TIKLA...

24 Aralık 2009 Perşembe

AHMAK CİN

Oldukça yakışıklı ve hoş bir adam, yanında bir devekuşuyla, bardan içeri girmiş ve barmenden bir duble viski istemiş. Arka arkaya birkaç kadeh içtikten sonra:
"Borcum ne kadar?" diye sormuş barmene.
"14,50" diye cevaplamış barmen de.
Adam, cebinden çıkarmış vermiş, tamı tamına.


Bir kaç gece sonra, adamla devekuşu yine gelmişler bara. İki-üç kadeh sonra adam yine borcunu sormuş:
"18,75" diye cevaplamış barmen.
Adam, tak çıkarmış vermiş parayı.


Olay iyice dikkatini çekmeye başlamış barmenin. Ertesi gece yine geldiklerinde, denemek için iyice küsüratlı bir miktar söylemiş:
"Borcunuz 12,99"
Adam yine cebinden tamı tamına çıkarıp vermiş parayı. Artık dayanamamış barmen, sormuş:
"Bayım kaç gecedir sizi takip ediyorum, hesap ne olursa olsun, cebinizden tamı tamına o kadar para çıkarıyorsunuz. Sonra, bu devekuşu da neyin nesi?"


Gülümsemiş adam:
"Demek sen de merak ettin," diye cevaplamış "anlatayım o zaman. Çook uzun yıllar önce, Mısır'a gitmiştim, antika eşyalar satan bir dükkandan aldığım eski bir lamba satın aldım. Meğer sihirliymiş, içinden bir cin çıktı. 

Cin, kendisini özgür bırakmam karşılığında üç dileğimi yerine getirmeye söz verdi. Ben de onu serbest bıraktım, böylece üç dileğim de gerçekleşti.

Birinci dileğim, çok yakışıklı bir adam olmaktı. Görüyorsun işte beni. İkinci dileğim ise, cebimde her zaman istediğimi alacak kadar param olmasıydı. O gün bu gündür, hiç para sıkıntısı çekmem, istediğimi istediğim kadar alırım. Evlerim, arabalarım, dükkanlarım var."

Barmen artık dayanamamış ve sormuş:
"Peki ya, şu devekuşu neyin nesi?"

"O," diye iç geçirmiş adam, "benim üçüncü dileğim. Son olarak, ömür boyu yanımdan ayrılmayacak, uzun bacaklı bir piliç dilemiştim. Yanlış anladı ahmak cin!"


YENİ YIL YAKLAŞIRKEN,
DİLEDİKLERİNİZE DİKKAT ETMENİZ TEMMENNİLERİMİZ VE
İSTEKLERİNİZİN GERÇEKLEŞMESİ DİLEKLERİMİZLE!

Hiç yorum yok:

hoş geldiniz:)

Katkıda bulunanlar