DİLEK TAHTASI



BİR DİLEK TUT YA DA TUTMA...  BİR SORU SOR YA DA SORMA... 

YİNE DEEE; (SAĞDAN-SOLA, YUKARIDAN AŞAĞIYA) BAK BAKALIM DİLEK TAHTASI SENİN İÇİN NE DİYOR!

HAYDİ TIKLA...

19 Kasım 2009 Perşembe

TEŞEKKÜR KAPILARI - Duruhan Ece


Biliyorsunuz burası interaktif bir site. Amacı çerçevesinde her türlü paylaşım ve talebe açık.

Ben sizler için tarot ve rüya yorumları yapıyorum. Tedbir Ablamız, dertlerinizi paylaşıyor, farklı bir görüş açısıyla görüşlerini söylüyor.

Yakın zamanda aramıza katılan Nadire Hanım da aşk hikayeleri kaleme alıyor bizler için.

Geçen gün, sizden gelen taleplerle ilgili çalışırken, beni en mutlu eden şeyin ne olduğunu keşfettim. Bu yazıyı da sırf bu sebeple yazıyorum.

Sitemize yazan her bir kişi için tarot açmak benim için hem zevk, hem de değişik bir macera. Çünkü, kartların nasıl açılacağını hiç bilemezsiniz. Bazen, çok mutsuz yazılmış bir mesajla açılım yaparken, elimde olmadan da olsa olumsuz kartlar beklerken, bir bakarım, masanın üzerine umut ve şans saçılmış. Tam tersi de oluyor tabii.

Rüyalarınızı yorumlarken de, insan zihninin yaratıcılığı ve bilinçaltının kendini ifadesi hem hayrete düşürüyor, hem de hayran bırakıyor beni.

Ama biraz önce de dediğim gibi geçenlerde bunlardan daha önemlisinin, teşekkürleriniz olduğunu keşfettim. Çoğunlukla mesajlarınızda peşinen, ara sıra da yorumlardan sonra, ama daima yazdıklarınız "teşekkür ederim", "çok teşekkürler" ya da "tşk" gibi ifadelerle bitiyor. Ve farkettim ki; bu "teşekkürler" yaptığımı yapmaya devam etmeme ve yine yaptığımdan memnun olmama neden olan şey.

Biz hepimiz, evrenin bir aynasıyız. Bilirsiniz, aynayı ayna yapan, aynadaki sırdır. Bizdeki sır, ne kadar sağlamsa, evren bizde o kadar iyi yansır.


İşte, teşekkür etmeyi bilmek de, bu sırdaki kum tanelerinden biridir. Sevecenlik, vefa, bolluk ve bereket hayatımıza hep bu sır kapısından geçerek girer.

Teşekkür etmek kıymet bilmektir, değer vermektir. Bu nedenle de teşekkür ettikçe daha sağlıklanır, bereketlenir ve çoğalırsınız.

Lütfen teşekkür etmeye devam edin. Birbirinize, evrene ve Tanrı'ya teşekkür edin.

Uzun zamandır unuttuğum bu hususu tekrar farkındalığıma getirdiğiniz için ben de size ve evrene çok teşekkür ediyorum.

Teşekkür kapılarınız hep açık olsun!


duruhanece@gmail.com

2 yorum:

eylül 18 dedi ki...

ne kadar güzel bir yazı yazmışsınız ellerinize sağlık:)size çok kez tarot açtırdım ben ve inanın sizden sonra başka kimseye tarot yada benzeri fal baktırmak içimden gelmedi:)beni hiç geri çevirmediğiniz için her yorumunuzda içime yeni umtular ve heyecanlar verdiğiniz için çoook teşekkürler:)..eylül 18

Duruhan Ece dedi ki...

Sevgili Eylül, bence evrenle en güzel iletişim tarzlarından biri de teşekkür etmek. Bu şekilde insan hayatındaki pozitifleri çoğaltırken, yine pek çok pozitifi de hayatına davet ediyor. Ayrıca, senin için her zaman keyifle tarot bakarım, iyi dileklerin için çook teşekkürler:) sevgilerimle,

hoş geldiniz:)

Katkıda bulunanlar