DİLEK TAHTASI



BİR DİLEK TUT YA DA TUTMA...  BİR SORU SOR YA DA SORMA... 

YİNE DEEE; (SAĞDAN-SOLA, YUKARIDAN AŞAĞIYA) BAK BAKALIM DİLEK TAHTASI SENİN İÇİN NE DİYOR!

HAYDİ TIKLA...

7 Ekim 2009 Çarşamba

DURUHAN ECE RÜYALARINIZI YORUMLUYOR: Estiyen


Sevgili Estiyen,
rüya yorumun aşağıda

Sevgilerimle,
duruhanece@gmail.com



Estiyen demiş ki: "rüyamda; markette çalışıyorum önceden çalışmışım tekrar aynı yerde çalışmaya başlıyorum markette sözde gece ordayım kimse yok sanırım uyumuşum sabah oluyor arkadaşlar geliyor diyorki marketten bir kutu çalınmış ,bende inanamıyorum hani kepenk kapalı nasıl olabilir diye düşünüyorum içerde 3 gün sonra polis mi güvenlik görevlisi mi bilmiyorum siviller benim evi arıyor arkadaşlar diyor ki hırsız yakalandı size getirecez diyor tamam diyorum bende eve girmesinler diye apartman girişinde onları karşılyorum diyorum ki nasıl yaptın ya diyorum hırsıza bakıyorum
inanamıyorum çocuk çok genç 15-17 arası çocuguda kızamıyorum çok genç oldugunu görünce tamam diyorum götürün diyorum ama eve hiç almadım apartman girişinde geçiyor görüşme yorumlarsanız sevinirim"

RÜYA YORUM:

Zihnin çok yorgun ve karışık anlaşılan. Bazı endişeler ve hayal kırıklıkları içindesin. Bazı konularda tekrar başa dönmüşsün gibi geliyor sana. Senin için çok önemli bir meselede kaybetmekten korkuyorsun. Önümüzdeki günlerde, bu konuyla ilgili bir sıkıntı yaşayacaksın ve korkularının gerçeğe döneceği hissine kapılacaksın. Fakat meseleyi kolaylıkla ve çabucak halledeceksin. Kimse bir zarar görmeyecek.

Hiç yorum yok:

hoş geldiniz:)

Katkıda bulunanlar