DİLEK TAHTASI



BİR DİLEK TUT YA DA TUTMA...  BİR SORU SOR YA DA SORMA... 

YİNE DEEE; (SAĞDAN-SOLA, YUKARIDAN AŞAĞIYA) BAK BAKALIM DİLEK TAHTASI SENİN İÇİN NE DİYOR!

HAYDİ TIKLA...

14 Ekim 2009 Çarşamba

DERTLERİMİZİ PAYLAŞALIM: RUMUZ FİDAN


Karakter zaafiyeti olan kişilerin kuracakları arkadaşlık ne kadar sağlam olabilir ki!

tedbirabla@gmail.com


rumuz fidan demiş ki: "tedbir abla. benim bir bayan arkadasim vardi. uzun yillardir bir arkadasligimiz vardi. o gitti benim kavgali oldugum birisinle kontak kurdu ve benim hakkimda öbür sahisi konusturuyor. bende bunu karektersiz olarak ördügüm icin kontami kestim. yanlismiyim"

Tedbir Abla diyor ki:

Sevgili Fidan,

Yanlış değilsin tabi, bence yapılabilecek en doğru tavrı yapmışsın. Arkadaşının tutarsız ve güven bozucu seçiminden onunla iletişimi net bir şekilde keserek kendini koruman iyi olmuş. Bu tarz insanlarla muhatap olmadan yoluna devam etmen sana kazanç getirecektir. Bu olayı bir kaza gibi değerlendirirsen, etkisinden de daha hızlı bir şekilde kurtulursun. İlerleyen zamanda, bu olayın hayrını daha net bir şekilde göreceğini düşünüyorum.

Ayrıca, karakter zafiyeti olan kişilerin kuracakları arkadaşlık ne kadar sağlam olabilir ki!

Tutarlılık içinde yoluna devam etmeni ve güvenin sınanmadığı ilişkiler yaşamanı dilerim.

Sevgilerimle.

Hiç yorum yok:

hoş geldiniz:)

Katkıda bulunanlar