DİLEK TAHTASI



BİR DİLEK TUT YA DA TUTMA...  BİR SORU SOR YA DA SORMA... 

YİNE DEEE; (SAĞDAN-SOLA, YUKARIDAN AŞAĞIYA) BAK BAKALIM DİLEK TAHTASI SENİN İÇİN NE DİYOR!

HAYDİ TIKLA...

11 Eylül 2009 Cuma

Dertlerimizi Paylaşalım: Rumuz siyah beyaz

Tedbir Abladan siyah beyaz'a:

Karşılıklı dürüstlük, saygı ve sevgi içinde olabileceğiniz ilişkileri kendinize hak görünüz....

tedbirabla@gmail.com


siyah beyaz demiş ki: bi akıl ver ablam be :(

Merhaba kolay gelsin Tedbirabla,

Erkek arkadaşımla ilgili çok büyük bir problemim var. Ne yazık ki mantıklı olamıyorum. onu çok ama çok seviyorum. Sorun şu ki 3 yıllık biten ilişkisinin ardından tekrar benimle beraber oldu ben hala onu sevdiğini düşünüyorum ki bunu destekler nitelikte davranışlar sergiliyor. bir kere bunu dile getirdim beni o kızla muhattap etti. Kız ısrarla bana arkadaş olduklarını artık aralarında hiç bir şey olamayacağını hatta kanka olduklarını söylüyor ısrarla. Ama kız o kadar uyanık ki geçen gün erkek arkadaşımın telefonundan beni aradı 11 de sözde yanlışlıkla aramış gibi yapıp bana konuşmalarını dinletti aradan 1 hafta geçti ben erkek arkadaşımla barıştım tekrar ama ikisinede inanmıyorum o onu hala seviyor napcamı bilmiyorum kendime bir dur diyemiyorum :(

Tedbir Abla diyor ki:

Sevgili siyah beyaz Merhaba,

Erkek arkadaşını eski sevgili-yeni kankinle muhatap etseydin duyguları ve tavrı ne olurdu? Bu durumu, kaldırabilir miydi? Üçüncü şahıslara sınırlarını koymanın ve bu sınırları korumanın senin en tabii hakkın olduğunu düşünüyorum.

Madem, bu iliskiyi yeniden denemeye karar verdiniz, erkek arkadaşın da baska insanları ilişkinize sızdırmama konusunda hasas olmalı ve gereken basireti göstermeli. Erkek arkadaşınla, bu ilişkiyle ilgili kaldırıp kaldıramayacağın bütün durumları konuşmanı, açık ve net bir sekilde sınırlarını koymanı salık veririm.

Ayrıca, mantıklı olamadığını sanmıyorum, olayların akışına göre değerlendirme yapabileceğini, bu ilişkinin sana uygun olup olmadığına karar verebileceğini düşünüyorum.

Karşılıklı dürüstlük, saygı ve sevgi içinde olabileceğiniz ilişkileri kendinize hak görünüz, sevgiyle kalınız.

Hiç yorum yok:

hoş geldiniz:)

Katkıda bulunanlar