DİLEK TAHTASI



BİR DİLEK TUT YA DA TUTMA...  BİR SORU SOR YA DA SORMA... 

YİNE DEEE; (SAĞDAN-SOLA, YUKARIDAN AŞAĞIYA) BAK BAKALIM DİLEK TAHTASI SENİN İÇİN NE DİYOR!

HAYDİ TIKLA...

27 Temmuz 2009 Pazartesi

DURUHAN ECE RÜYALARINIZI YORUMLUYOR

Bir rüya gördünüz ve yorumlatmak istiyorsunuz.

Çok kolay, aşağıdaki yorum kutucuğunu tıklayın. Adınızı veya rumuz yazın, sonra da rüyanızı anlatın. Duruhan Ece yorumlasın. Yorumu yine buradan okuyun.

Ya da mesaj gönderin, yine Duruhan Ece yorumlasın.
e-mail: duruhanece@gmail.com

8 yorum:

Adsız dedi ki...

rüyamda erkek bebek dışkısını yapıyodu

Adsız dedi ki...

rüyamda bi bayan feryat ederek hickira hickira derdinden agliyordu.rüya yorumunuz icin tesekkürler.

Adsız dedi ki...

rüyamda taze fasulye yiyordum. sevgilerimle.

Adsız dedi ki...

rüyamda bir gelin bana tacini veriyordu. sevgilerimle

Adsız dedi ki...

rüyamda tecvidli kuran okuyordum. tsk.

Adsız dedi ki...

rüyamda bir bayan benim evimde camasirlarini yikiyor ve kurutuyordu. bende ütüsünü yapiyordum

Adsız dedi ki...

rüyamda birsürü yerde posetler icinde güzel patlicanlar vardi fakat birtanesi pek büyük vede pek sismandi. yorumunuz icin tsk.

samet dedi ki...

merhabalar rüyamı yorumlarsanız sevinirim gece yolda yürüyordum kapalı bi bakkal gördüm dışarda cips reyonu vardı içinden 1 tane cips aldım ve gofret tarzında birşey aldım bir sonraki gün tekrar oraya gidip parasını ödedim ve annemi başka birisiyle yatakda gördüm çok eski bir arkadaşım diyordu salona gidip geldikden sonra o kişinin babam oldugunu gördm

hoş geldiniz:)

Katkıda bulunanlar